Hej jag skulle vilja utbilda mig till rörmokare men vet inte hur!?
Är det någon som vet någon utbildning i stockholm, lärlingsplats el KY utbildning mm??
Mvh
Patrik
patrik
2008-11-03 22:02
 patrik
 1
|

hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undra om ni kan ringa mig så fort ni kan, med vänliga hälsningar Besart Tahiri..
besart tahiri
2008-11-06 09:01
 besart tahiri
 1
|
hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undrar om det finns en plts hos er för mig för det är något ja ser fram imott. mvh Amed
Mob nr: 0700-371101
Amed Serani
2009-03-16 18:17
 Amed Serani
 1
|
hej
jag vill utbilda mig till rörmokare
kan du hjälpa mig kurs
tack
roman
|
Hej... Jag skulle vilja utbilda mej till rörmokare vet ej hur man anmäler sig men skulle vara tacksam om ni skicka mail till mej hur man gör det Mvh Soffe
Heej
|
Hej killar,
Ni kan göra en sökning på studentum. Gå in på följande länk: www.studentum.se/bygg_anlaeggning_fastighet___153__.html
Ni får fram en lista på utbildningar inom bygg/anläggning/fastighet.
Här är en rörmokarutbildning i Stockholm: www.studentum.se/VVS_montoer_81131.htm
Om ni har några frågor angående en specific utbildning, kontakta skolan t.ex genom att göra en intresseanmälan som du hittar längst ner på utbildningen hemsida.
Lycka till!
Linda
2009-05-28 09:08
 Linda
 125
|
hej undrar om det finns någon utbildning till rörmockare i luleå som jag har hört, länk till sidan?
kristoffer
kt
|
Hej vill läsa VVS utbildning via KY och undrar vart jag kan göra detta? En annan fråga som jag lurar på är om man får sudiebidrag även vid KY-utbildningar.
Mvh Erik
Erik J
2009-08-26 13:15
 Erik J
 1
|
hej jag vill utbilda mig till rörmorkare och undrar hur man anmäler sig
erdinc
2009-08-27 20:25
 erdinc
 1
|
Hej Erik J,
Om du gör en sökning på Studentum (välj KY-utbildningar och skriv VVS i fritextsök-rutan) får du fram följande utbildningar: www.studentum.se/ky_utbildning__vvs___4.html
Alla KY-utbildningar är kostnadsfria och CSN-berättigade.
Linda
2009-09-14 09:28
 Linda
 125
|
Lite information för er som vill bli rörmokare.Idag kallas rörmokare för VVS-montörer. För att bli VVS-montör måste man först genomgå 3 år på gymnasium, energiprogrammet inriktning VVS. Här hittar ni alla gymnasieskolor som erbjuder energiprogrammet www.gymnasium.se/energiprogrammet_en___98__.html. Om ni är lite äldre kan ni gå en gymnasial vuxenutbildning (komvux).
För att få VVS-montörscertifikat kräver VVS-branschen att man efter genomgången utbildning och efter lärlingstiden skall göra Yrkesexamen för att få certifiering.
Det finns även KY-utbildningar som erbjuder VVS-utbildningar (t.ex. projektledning inom VVS).Du söker via skolan. Här hittar du ky-utbildningar www.studentum.se/ky_utbildning__vvs___4.html
När det gäller gymnasiala vuxenutbildningar, söker du via din hemkommun.
Lycka till!
Linda
2009-09-14 09:45
 Linda
 125
|
Hejsan Besart Tahiri,Vi skulle vilja veta lite mer om dig och undrar ifall du kan skriva din hem/privat nr så vi kan ringa dig! Tack för förhand hej.
Kyutbildning
2011-10-31 20:27
 Kyutbildning
 1
|
|